lucia

idag är det lucia men inte fan känns det som det. känns inte ens som julen är nära, ingen julkönsla alls! kommer förmodligen bli med juligt när man är påväg till finland :D hoppas dom har massa snö där :D egentligen hatar jag snö men i finland ska det bara va snö när man är där :D
sen kommer Robban, min ena kusin, va hemma med när vi är där :D scooooooter :D wiiiiii! älskar att åka scoter! så jävla underbart, man känner sig så fri på nått sätt :D underbart!
sist vi va i finland lånade vi min morbrors scoter också så åkte jag, sara, stefan och robban iväg (2 på varje scoter) till andra sidan ön fast vattenvägen där det va is :D åkte förbi nån scoterbana eller va det va med massa hopp å skit .D robban åkte där lite och vi andra kollade på. sen åkte vi vidare tills vi kom fram till Replotbron :D bron som leder in till stan från ön. allt va så fint när man stog där och kollade. jag älskar att vara hos min mormor och morfar! snällare människor får man nog leta efter!
när man väl är där finns det aldrig ngt att göra så man tar det lugnt hela tiden :D det är verkligen som en riktig semester, man behöver inte anstränga sig alls :D mormor tar hand om en som om man vore en prinsessa eller nåt :P

just nu sitter jag på jobbet och tar det lugnt, ska iväg och käka lunch snart :D får se vart det blir, är inte så hungrig så det spelar inte så stor roll bara det inte blir pizza.

är så glad att jag har gustav med :D han betyder allt för mig! vill aldrig förlora honom <3
älskar honom bara mer och mer för varje dag som går :D jag blir så glad så fort jag ser han för jag vet att han är min, bara min!
älskar dig av hela mitt hjärta gustav!

Kommentarer
Postat av: Linda Ross

naw, ni är så söta du o Gurksnutten:P

2007-12-13 @ 20:12:10
Postat av: sara

nej nej nej.. vi åkte knappt nån scoter sist vi var där.. vi åkte den gången ingela var med :) och jag tror robban har sålt sin scoter och satsat på vattenscoter ist ;S får hoppas på hans..

2007-12-13 @ 22:36:24
Postat av: Linda Ross

måste säga att du blibit mkt bättre med uppdatering av din blogg:D
Well done, då har jag nått o göra på jobbe:P

2007-12-14 @ 09:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0