inflyttningsfest

i fredags skulle therese och hille ha kommit men det va så kasst väder så dom åkte på lördagen istället. jag och zandra bänkade oss framför tvn vid 18 och kollade på 2 avsnitt av scrubs sen vid 19 hade vi inget annat val än att se Ensam hemma 1, så kass men ändå lite rolig. sen såg vi på idolfinalen och i pauserna kollade vi på Independence day, den är verkligen kass iaf. Marie vann vilket jag hade hoppts på :D
efter idol kollade vi mer på Independence day men efter en stund gav vi upp, zandra gick hem och jag somnade så fort jag la mig i sängen :D sköööönt!

igår, alltså lördag, skulle Therese och Hille komma iaf, runt 10 men det blev lite senare vilket jag inte klagar på, fick ju sova lite till :D när dom väl va här hade jag inte käkat frukost eller nått än så det blev lite stressigt :P åkte och hämtade zandra som inte heller va klar så hon fick med stressa. åkte hem till sara i lambohov för att hämta henne och sen bar det va till tornby för shopping :D jag fick 500 kr av gustav att hanlda för :D tack älskling!
väl inne på ikano hittade jag inte ett skit :O så typiskt när man inte betalar själv, men men. therese hittade iaf en snygg klänning som hon köpte och skulle ha på festen på kvällen. iofs hittade jag ett bälte på gina och lite smycken jag ska ha på nyår så det va nice :D

åkte och lämnade sara och åkte hem sen. när vi kom hem hade vi lite at fixa innan alla skulle komma. jag va klar typ halv 7, hade stressat som en jude! lockade håret på therese, duschade väntade på att badrummet skulle bli ledigt åså.
Zandra och Eric ska ha beröm för att dom kom i tid denna gången :D exakt 19.00 knackade dom på dörren :D bra där.
festen blev jätte lyckad :D tycker jag iaf :D blev nästan 20 pers och alla hade verkligen kul :D tror jag iaf, det va ingen som såg ut att ha tråkigt iaf. jaja, jag hade askul!

vid halv 3 på natten skulle gustav, kim, rasmus och linda gå och köpa kebab på sibylla åt dom som ville ha :D när dom öppnade dörren för att gå kom det in en stor kille i våran lägenhet som vägrade gå därifrån så gustav knuffade ut han och tydligen trillade han ner för trappan :P moahaha!
sen när dom kom tillbaka vajag jätte sugen på kebab men fan vad äcklig den va :O usch!
gick och la mig vid halv 4, va helt död!

på morgonen vaknade jag av att nån tog på sig och gick ut, det va therese och hille, dom gick på nån promenad vid 8 där på morgonen :P haha. somnade om och vaknade 12 igen :D gött att få sova. väckte gustav och frågade om han häde hämtat tvätten som jag påminde han om innan jag somna men det hade han inte gjort så vi fick lite bråttom ner till källaren ifall nån annan hade tvättid vilket nån hade :S pinsamt!

nu sitter jag och kollar på när gustav och stellan jobbar lite :D jag tar det bara lugnt. är hungrig med, har bara ätit ett paket nudlar på hela dan :S vi ska äta tekakor med tacoköttförs och bearnaisesås :D in i ugnen en stund tills dom blir varma :D mums!

nu har jag faktiskt inget mer att säga än att helgen har varit hur kul som hellst! allt blev ännu roliagre när therese och hille kom :D va några månader sen jag såg er. kommer sakna er tills vi ses nästa gång! underbara vänner!!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: theressse

det var jätte skoj å komma å hälsa på dig! å denna gången lovar jag att komma upp snart igen om jag får?, inte vänta så många månader som sist, saknar dig redan! men snart ses vi igen;) MIN BÄSTA VÄN är du..puss!

2007-12-09 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0