fredag

ska börja med att säga att det alltid är kul att man glädjer nån med sin blogg :D eller hur linda ;) tycker allt om att läsa din med :P ingen annan som uppdaterar juu.

men men, idag ska jag bara ta det lugnt :D ingen fest och ingen alkohol :D mest beror det på jävla medicinen jag tar nu men det ska ändå bli skönt att va nykter med (låter som jag vore alkis) kvällen ska iaf tillbringas med sara och zandra :D ska bli trevligt. kanske går förbi kontoret en sväng och kollar när dom lirar poker, vem vet.

på lördag hoppas jag att det bara blir jag och gustav :D myyyyyyyys <3 känns som en evighet sen det bara va han och jag :( jobbet förstör en del men måste han så måste han.

på söndag kanske vi ska hem till annike och käka, gustav har inte pratat med henne än :P så ska hon klippa honom med så han är ännu finare när vi ska till finland :D men det har han inte frågar heller :P får se hur det blir.

bara 3 dagar kvar på praktiken nu med :D wiiii! och det bästa av allt är att jag kanske ska få gå med en sjuksköterska en hel dag och se hur dom har det eftersom jag ska söka till det nästa år :D kommer jag in så är det sjuksköterska jag ska bli :D intensivvårdssjuksköterska vore inte helt fel :D men vi får se.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: terroooo

jag uppdaterar, sååådesååååå;)

2007-12-16 @ 12:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0