äntligen lördag

eller jag, va ju tvungen att gå upp och jobba imorse men ändå :D ska egentligen jobba imorgon med men jag ska sjukanmäla mig och åka med gustav, kim, annike och sebastian på helsingforskryssning istället :D kommer bli skitkul! åker imorgon eftermiddag och kommer hem på tisdag nån gång :D
till sara: om pappa nu mot all förmodan skulle fråga så är jag ledig från jobbet. har redan förvarnat mamma :D

nu sitter jag på det andra jobbet och har precis satt ihop lite stolar :D fick lön för det så det är väl klart man hjälper till :D ska hem snart och laga mat, är svinhungrig :O har inte ätit sen kl 10 imorse och då åt jag en macka.

idag flyttar zandra hit med :D :D :D wiiiiii! vi kommer ha så jäkla kuul! och ännu roligare blir det denna lördagen som kommer när vi ska inflyttningsfest och det kommer till och med en hel del folk :D om alla kommer som sagt att dom ska komma :D men framför allt så kommer min älskade älskling Therese!! :D underbart! sen får vi se fall Jeanette hänger med therese hit med, kalas!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag säger att du är ledig :)
jag kommer antagligen också :D och chowie

2007-12-01 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0